گزارش بازدید از شرکت پگاه تهران(شیر پاستوریزه)

0

انجمن مدیریت کیفیت ایران با هدف ارائه دستاوردهای نظام مدیریت کیفیت در سطح اعضای انجمن جلساتی با میزبانی اعضای انجمن برگزار نموده استدر راستای تحقق این هدف استراتژیک و به منظور همکاری های علمی در بین اعضا و ایجاد ارتقاء و خودباوری و آشنا نمودن اعضا با محققان و صاحب نظران در رشته های گوناگون ، بازدید آموزشی در تاریخ  3 شهریور 94 از ساعت 9 الی 14،با حضور اعضای هیات مدیره انجمن ،اعضای کارگروه صنایع غذایی و نمایندگان انجمن مهندسی کیفیت غذای مازندران، ارزیابان جایزه ملی کیفیت و نمایندگان شرکت های حقوقی عضو انجمن در شرکت پگاه تهران با هماهنگی انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه آقای دکتر دبیریان مدیرتضمین کیفیت صنایع شیر ایران و رئیس کارگروه صنایع غذایی انجمن مدیریت کیفیت مباحثی را در خصوص استاندارد، تعریف کیفیت از دیدگاه های مختلف از جمله سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو ارائه نمودند و معرفی کوتاهی از شرکت شیر پگاه تهران و محصولات آن برای حاضرین شرح دادند.

در بخش دیگر آقای دکتر جودکی مدیر تضمین کیفیت پگاه تهران ، در خصوص عملیاتی نمودن بحث کیفیت در تمامی سطوح شرکت پگاه تهران توضیحاتی را ارائه نمودند.

در ادامه آقای مهندس امامی عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران ، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تشکر از مدیران مجموعه پگاه تهران در خصوص فراهم نمودن بازدید برای اعضای ؛ درباره اهداف انجمن برای تشکیل بازدیدها و دوره های مروری بر مفاهیم و تجربیات کیفیت در صنایع مختلف و لزوم شکل گیری این بازدیدها به فضایی جهت تبادل نظر و بحث و بررسی صحبت نمودند.

در ادمه اعضا ضمن معرفی و آشنایی با یکدیگر با توجه به برنامه زمانیندی تور آموزشی، بازدیدی را از خطوط تولید شیر و فراورده های آن ،انبارهای تامین مواد اولیه ، تولید شیرخشک و نحوه انجام بازرسی ها و چگونگی کنترل کیفیت محصولات صورت پذیرفت.

 

این بازید از ساعت 9 الی 14 در تاریخ 3 شهریور 94 در محل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران برگزار گردید.

حاضرین:

شرکت سقزسازی کردستان،شرکت صحت، شرکت دوشه لبنی آمل(هراز)،شرکت لبنی صالح، شرکت بهارستان، شادشیر، انجمن مهندسی کیفیت مازندران، شرکت اس جی اس، شرکت شکلی ، شرکت بورس کالای ایران ، فراورده های لبنی گلا آمل ، صنایع دریایی ایران، سایپا ،شرکت گلستان و روغن نباتی دامون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.