پادکس در نمایشگاه HSE EXPO لوح تقدیر از انجمن مدیریت کیفیت ایران را دریافت کرد

0
به گزارش روابط عمومی ، در هشتمین نمایشگاه ایمنی بین المللی بهداشت ، ایمنی محیط کار ، آتشنشانی ، مدیریت بحران و امداد و نجات و در غرفه گروه صنعتی پادکس ، لوح تقدیر انجمن مدیریت کیفیت ایران به مدیرعامل گروه صنعتی پادکس اهدا شد.
بنابراین گزارش ، امیر حیدری دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران با اهدای لوح تقدیر به حسین گروسی مدیرعامل گروه صنعتی پادکس از تلاش ها و زحمات این شرکت در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی و ترویج ایمنی و بالا بردن کیفیت ایمنی تقدیر و تشکر نمود .
در ادامه گزارش آمده است ؛ امیر حیدری ضمن بازدید از غرفه پادکس در نمایشگاه HSE Expo ، با دستاوردهای جدید این شرکت در حوزه تجهیزات ایمنی فردی آشنا شدند . در این بازدید تایماز سید مصطفائی مشاور ارشد مدیرعامل پادکس که ایشان را همراهی می نمود در خصوص ادامه همکاری های مستمر شرکت پادکس در برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای انجمن و همچنین اعلام آمادگی حضور در کارگروه ایمنی با دبیر انجمن به گفتمان پرداخت .
در پایان برنامه بازدید و گفتمان ، حسین گروسی به اهمیت کیفیت و مدیریت کیفی فرایندهای تولید اشاره نمود و از دبیر انجمن درخواست نمود که آغاز به کار هر چه زودتر کارگروه ایمنی در انجمن مدیریت کیفیت ایران می تواند در پایداری این مفهوم در این صنعت کمک شایانی نماید .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.