تور تعالی کیفیت در شرکت KTL برگزار شد

0

به گزارش روابط عمومی انجمن، پنجشنبه ۲۶ مرداد تور تعالی کیفیت با حضور مدیران عامل و مدیران کیفیت شرکت های صنعتی، غذایی، دارویی و خودرویی عضو انجمن مدیریت کیفیت ایران به میزبانی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو ( KTL ) برگزار شد .

بنابراین گزارش؛ تور تعالی کیفیت با همکاری کارگروه ارتباطات و توسعه انجمن مدیریت کیفیت ایران در راستای ارائه دستاوردهای نظام سیستم های مدیریت کیفیت و ارائه پروژه های بهبود با حضور مدیران ارشد شرکت KTL ، دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران و میهمانان و مدعوین در محل تعمیرگاه مرکزی هیوندای واقع در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج با همراهی برنامه تور بازدید برگزار شد .

در ابتدای جلسه تایماز سید مصطفائی، مشاور عالی مدیرعامل ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و معرفی شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو اظهار داشت ؛ کیفیت در خدمات و محصولات مدیریت کیفیت و توجه به خط مشی های کیفیت تعهد و فرهنگ ما در شرکت KTL می باشد و ما امروز با توجه به راهبردهای تکلیف شده از جانب هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و در نهایت پایداری می پردازیم .

در ادامه جلسه امیر حیدری دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران با اعلام سلام و خوش آمدگویی به بیان مطالبی پرداختند و گفتند ؛ انجمن مدیریت کیفیت ایران با هدف بالا بردن سطح دانش کیفیت در شرکت ها و سازمان ها و انتقال تجارب و ایده های حوزه کیفیت و ارزیابی سیستم و روش های کیفیت اقدام به راه اندازی تورهای تعالی کیفیت نموده است. تا خبرگان و مدیران در سازمان ها بتوانند با هم اندیشی و قسمت نمودن یافته ها و دانش در حوزه مدیریت کیفیت موجب تحول در سازمان خود شوند .

امیر حیدری در ادامه صحبت های خود از حمایت و میزبانی مجید بخشایش مدیرعامل شرکت و همکاران ایشان تقدیر و تشکر نموده و فراخوان تشکیل کمیته خدمات پس از فروش در انجمن مدیریت کیفیت ایران را اعلام نمود .

در ادامه جلسه ؛ اسماعیل مرادپور، مدیر خدمات پس از فروش KTL ، گزارش خود را با معرفی و تاریخچه شرکت صنایع خودروسازی کرمان موتور و شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو آغاز و به ارائه گزارش عملکرد شرکت در حوزه خدمات پس از فروش، شناسایی نمایندگان جدید در سطح کشور و ارزیابی آنها در طول سال، برگزاری دوره های آموزشی برای شبکه نمایندگان بصورت مستمر و اخذ آزمون های مربوطه، فراخوان طرح های گارانتی و خدمات وفادارسازی مشتریان پرداخت .

مرادپور در صحبت های خود به ارزیابی سالانه شرکت KTL توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین ارزیابی و بهبود مستمر داخلی طبق استاندارد های هیوندای اشاره نمود .

در ادامه، علیرضا سید مفید ، سرپرست مدیریت فروش قطعات KTL ، نیز ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی در راستای تامین و توزیع قطعات اصلی هیوندای در سطح شبکه فروش کشوری و مشتریان پرداخت و گفت ؛ حتی با وجود تحریم های سخت علیه جمهوری اسلامی ایران ، شرکت از تلاش خود برای تامین قطعات اصلی کوتاه نمی آید و توانسته است تا کنون قطعات اصلی را در اختیار ذینفعان قرار دهد .

علیرضا سید مفید ؛ در صحبت های خود به انحصاری بودن نمایندگی هیوندای در ایران اشاره نموده و گفت ما تمام سرویس ها و فروش قطعات را برای تمام هیوندای سواران ارائه می نمایم و در پایان به صدمات جانی و مالی در صورت استفاده از قطعات تقلبی اشاره نمود .

در پایان مراسم ، مدیران شرکت به سوالات حضار پاسخ دادند و پس از آن میهمانان به بازدید از مجموعه تعمیرگاه مرکزی هیوندای پرداختند که محمد رضا مظفری رئیس تعمیرگاه مرکزی توضیحاتی در خصوص استاندارد ها، منحصر به فرد بودن خدمات در کشور ارائه نمود .

طبق این گزارش، امیر حیدری دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران، با اهدای لوح تقدیر به مجید بخشایش که به نمایندگی از ایشان اسماعیل مرادپور مدیر خدمات پس از فروش آنرا دریافت نمود از تلاش های ایشان در برگزاری تور تعالی کیفیت تقدیر نمود .

در این نشست هم اندیشی، تایماز سید مصطفائی مشاور عالی مدیرعامل، آمادگی پذیرش دبیری کارگروه خدمات پس از فروش خودرو در انجمن مدیریت کیفیت ایران توسط شرکت KTL را اعلام نمود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.