انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار میکند : فراخوان برگزاری سمینار کوچینگ

0

موضوع: سمینار «کوچینگ، معجزه توانمند سازی کارکنان»

“توسعه و پیشرفت رهبری، بدون کوچینگ شبیه یک سرگرمی است.”

تیموتی تیمور

 

همانگونه که مستحضرید بزرگترین دغدغه رهبران و مدیران سازمانها در دنیای امروز، استفاده حداکثری از توانمندی های کارکنان در راستای اهداف سازمان است. گنجی که درون کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان نهفته و مخفی است و شکوفایی آن می تواند بهره وری فردی و سازمانی را چندین برابر کند، و تحقق این امر از طریق ایجاد خلاقیت، باور به توانمندی و همچنین تعلق و دلبستگی سازمانی امکان پذیر خواهد بود. هدف این است که هر کسی در حیطه کاری و تخصصی خود، بهترین خود باشد. فضایی امن برای کشف و ابراز توانمندی های پرسنل وجود داشته باشد، و البته که ایجاد این فضای خودشکوفایی و خود باوری امن، می تواند مهمترین وظیفه یک رهبر و مدیر باشد.

کوچینگ به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای توانمندسازی، در این مسیر معجزه می‌کند. این ابزار در سالیان اخیر در بسیاری از شرکتها و سازمانهای بزرگ دنیا به کار گرفته شده و اثرات فوق‌العاده ای از خود به جا گذاشته است. به عنوان مثال طی پژوهشی که پروفسور دوید گاروین استاد مدرسه کسب و کار هاروارد در قالب پروژه‌ای به نام اکسیژن (با هدف بررسی عملکرد مدیریتی مهندسان) در شرکت گوگل انجام داده است، مهارت کوچینگ به عنوان اولین و مهمترین مهارت مدیران خوب از سوی کارکنان این شرکت بیان شده است. آنچه به طور محسوس در این بررسی مشخص گردیده، این است که مدیران برجسته در گوگل بر مهارت های کوچینگ مسلط هستند و به خوبی می دانند چگونه به کارکنان بازخورد موثر دهند. مدیران خوب در این بررسی به مدیرانی گفته می شود که تیم های تحت نظر آنها عملکرد بهتر و درجه بالاتری از نوآوری دارند، کارکنان شادتر و با رضایت بیشتری دارند، و اینکه کارکنان آنها تعادل بیشتری بین کار و زندگی خود دارند.

بر این اساس و با توجه به نتایج حاصل از اجرای کوچینگ سازمانی در برخی از شرکتهای بزرگ ایران و همچنین تاثیر توانمندسازی کارکنان و مدیران بر افزایش کیفیت محصولات و خدمات، این انجمن معرفی کوچینگ سازمانی و دستاوردهای حاصله از آن را به ویژه در حوزه مدیریت کیفیت در دستور کار خود قرارداده است. بدین منظور از جنابعالی دعوت به عمل می‌آید جهت شرکت در سمینار فوق الذکر که از ساعت 14 الی 16 روز چهارشنبه به تاریخ 1402/11/11 در محل سالن ساختمان تشکل های اتاق تهران برگزار خواهد گردید، فرم انتهای صفحه را تکمیل نمائید.

در این سمینار در خصوص مفاهیم و تعاریف کوچینگ ، نتایج و دستاورد ها، فرآیندهای اجرایی کوچینگ سازمانی، چالشها و … گفتگو  خواهد گردید.

پیشاپیش از همراهی و مشارکت شما قدردانیم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.