به بهانه روز روابط عمومی و ارتباطات

0

۲۷ اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی فعالان صدیق و سختکوش عرصه ارتباطات و روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک گفته و برای همگان در این مسیر مهم ، استراتژیک و خطیر موفقیت روزافزون آرزو می نمایم.

تولید خدمات با رعایت الزامات اخلاقی و معنوی در ارسال پیام ها و اطلاعات و ارتباطات از حقوق ویژه مخاطبان است و همسویی با نیازهای واقعی و مطالبات اولیه مردم، بهره گیری از امکانات و فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی جهت تنویر افکار عمومی از ارکان اصلی این حرفه مهم و اثربخش می باشد که بی شک به جهت تلطیف فضای جامعه این تعهد بزرگ و سترگ بیش از گذشته پر رنگ خواهد شد.

این روز بزرگ فرصت مناسبی برای بازبینی هوشمندانه اقدامات انجام شده و ترسیم رفتارهای خردمندامه آتی است.

روابط عمومی ها که چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند با اخلاص و پشتکار خلاقانه قطعا می توانند نقاط مثبت و آسیب های جامعه را برای تصمیم سازان و مجریان به موقع و با دقت منعکس نموده و با حضور مسئولانه نسبت به انتقال وقایع جهت اتخاذ شیوه های صحیح بپردازند.

در انتها امیدوارم مدیران دانا و فهیم کشورمان برای گسترش فعالیت رسانه ای ، مطبوعاتی و روابط عمومی ها با ایجاد چتر حمایتی مناسب و بها دادن و ارزش گذاری به این بخش نسبت به رشد اطلاع رسانی در جامعه اقدام لازم نمایند.

امیر حیدری

دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.