گزارش نهمین جلسه کارگروه توسعه سیستمها 30شهریور 94

0

در ادامه بحث های قبلی راهکارهای مورد نظر برای سوق دادن تامین کنندگان به تولید کالا با کیفیت بالاتر مورد بررسی مجدد قرار گرفت و قرار شد موارد ملموس تر و مهم تر در اولویت بحث و بررسی قرار گیرد.

بر همین اساس اولین راهکار بررسی شده با عنوان کاهش هزینه های ناشی از عدم کنترل کیفیت مناسب به عنوان یکی از مباحث سخنرانی ها در کنفرانس مطرح شد که مقرر گردید در این خصوص آقای نیک کار و سرکار خانم محمدی به جمع آوری مطالب مرتبط پرداخته و ارائه سخنرانی توسط اقای نیک کار انجام شود.

دومین موضوع مطرح شده که برای اولین بار در جلسه بررسی شد بحث مدیریت پروژه های کیفیت بود که مقرر گردید آقای سلماسی در این خصوص کار کنند.

سومین موضوع مصوب در راستای اهداف پانل، ارزش گذاری برند و برند سازی کیفی بود که این موضوع نیز قرار شد توسط آقای سلماسی بررسی و مطالب مرتبط جمع آوری شود.

چهارمین موضوع مصوب برای ارائه در پانل موضوع اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در خصوص کیفیت کالاها یا خدمات از سوی تولید کنندگان یا ارائه دهندگان خدمات می باشد که سرکار خانم محمدی در این خصوص مطالب را گردآوری خواهند نمود.

در خصوص موضوعات دیگر مقرر شد دوستان دیگری که تمایل به شرکت در پانل دارند موضوعات مورد بحث خود را تا جلسه بعدی انتخاب و سناریوی مربوطه را آماده داشته باشند.

کلیات پانل در جلسه بعدی مصوب و سناریوی اجرا تنظیم خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.