گردهمایی ادواری اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار شد

0

گردهمایی (نشست هم اندیشی) اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران در تاریخ 20 بهمن 1398 در محل ساختمان تشکلها اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن؛ این گردهمایی با حضور  اعضای هیات مدیره ، دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران، نمایندگان اعضای حقوقی و اعضای حقیقی انجمن در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی تهران از ساعت 14 الی 17 برگزار شد

در ابتدا آقای مهندس شکرخدایی؛ نایب رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران ضمن خوش آمدگویی به اعضاء هدف از تشکیل این چنین گردهمایی ها را ديدار و تعامل اعضاء محترم و ايجاد هم افزايي توان مديريتي ، ارتقاء آگاهي هاي اعضاء محترم در ارتباط با مبحث مديريت کيفيت و بهره گيري از نظرات اعضاء انجمن در پيشبرد اهداف تعريف شده انجمن  دانستند.

در ادامه آقای مهندس شکرخدایی در خصوص برگزاری کمپین های بهینه کاوی که بصورت مشترک با شبکه بهینه کاوی ایران و انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار می شود اظهار داشتند؛ با توجه به محدودیت دسترسی به تجارب موفق واقعی در سطح ملی، شبکه بهینه کاوی ایران با همکاری انجمن مدیریت کیفیت ایران در نظر دارند با توجه به نتایج حاصله و به اشتراک گذاری تجارب برتر موفق در سطح فرایند ارزیابی ملی کیفیت ایران ، این تجربیات را در قالب برگزاری کمپین های بهینه کاوی به اشتراک بگذارند. یکی از اهداف اصلی انجام این کمپین ها، تسهیل به اشتراک گذاری تجارب موفق سازمان ها در سطح فرآیندی با توجه به روش های به روز بین المللی می باشد. که زمان برگزاری اولین جلسه تاریخ 30  بهمن در محل اتاق تهران می باشد و اعضا در این کمپین ها حضور داشته باشند.

در این گردهمایی آقای دکتر حسن فروزان فرد عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و هیات مدیره انجمن  با موضوع مدیریت استراتژیک بازاریابی به سخنرانی پرداختند.در دنیای کنونی تغییر و پویایی یکی از ویژگیهای بارز محیط به شمار می رود و در چنین شرایطی موفقیت سازمان در گرو پیش بینی صحیح و ارائه واکنشهای موثر به تغیرات موجود در محیط می باشد. و شاید بتوان گفت این امر تنها از طریق داشتن دیدگاهی استراتژیک در در سازمان به عنوان یک کل و بخشهای مختلف آن میسر می باشد. با توجه به اهمیت پررنگ مدیریت استراتژیک به خصوص در زمینه بازاریابی در عصر حاضر از جنبه های مختلف به بررسی این مبحث مهم در این گردهمایی پرداخته شد.

آقای دکتر نوید خبیری عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی ؛ ضرورت نواوری و معرفی استانداردهای نوآوری را تشریح و با اعضا به بحث و بررسی پرداختند.

سرکارخانم مهندس نسرین وفایی عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران در رابطه با مبحث مدیریت کردن ، سازماندهی و رهبری مطالبی را ارائه نمودند.

در خاتمه اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران با پرسش و پاسخ بیان دغدغه ها و مشکلات خود با یکدیگر و اعضای هیات مدیره انجمن پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.