پیام آقای مهندس ناظمی اردکانی، به مناسبت روز ملی کیفیت

0

پیام آقای آقای مهندس ناظمی اردکانی، رییس سابق سازمان ملی استاندارد کشور

در ابتدا 18 ابان روزملی کیفیت را خدمت دست اندر کاران ارتقاء کیفیت در کشور و جهان وهمچنین همکاران انجمن مدیریت کیفیت تبریک عرض می­کنم.

یکی از دستاوردهای روز کیفیت ؛ پرسش اعتماد بوده است، اعتماد خالق اعتبارسازمان ­ها و بنگاه­های اقتصادی است، اعتماد از طرف مشتریان وسهامدارن و اعتماد تامین کنندگان، اعتماد دولت ­ها و همه­­ ی افراد ذی نفع و ذی ربط برای یک سازمان و بنگاه اقتصادی هستند.

 


 

عنصر کیفیت محصول اجرای نظام استاندارد سازی در کشور.است و استانداردها برآیند دانش نظری و تجربی بشر هستند، بدیهی است که عنصر کیفیت در راستای بهبود مستمر ایجاد می ­شود و درامتداد خواست مشتریان است.

درجهان پیچیده و رقابتی امروز بدیهی است که استاندارد­ها و نظام استاندارد سازی و عنصر کیفیت موضوع اجتناب ناپدیری است که باید اتفاق بیفتند.

در واقع استاندارد سازی عنصر کیفیت نبض حضور در بازارهای جهانی است. کیفیت یکی از مقوله­ های توسعه یافتگی در کشور است و در واقع امر باید گفت: توسعه پایدار و تامین رفاه اجتماعی، زیر سایه­ ی این عنصر کیفیت اتفاق می­ افتد و بدیهی است که برای بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت؛ رعایت استاندارد سازی و کیفیت که در سالهای اخیر با مشارکت انجمن مدیریت کیفیت ایران تهیه و تنظیم شده و برای آجراء  آماده می­شود.

این تلاش نخبگان و تفکری که توسط دست اندرکاران نظام جامع مدیریت کیفیت و نظام سند جامع استاندارد سازی انجام شده، باید تقدیر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.