پنجمین جلسه کارگروه راهبری و توسعه استانداردهای سیستم های مدیریت برگزار شد.

0

پنجمین نشست کارگروه راهبری توسعه استانداردهای سیستم های مدیریت؛ میزبان جناب آقای مهندس انتصاریان، ریاست محترم انجمن مدیریت کیفیت ایران بود، در این جلسه به سیاستگذاری و نحوه فعالیت های کارگروه پرداخته شد.

در ابتدا دبیر انجمن مدیریت کیفیت ؛آقای حیدری گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته از روند ایجاد کارگروه راهبری و توسعه استانداردهای سیستم های مدیریت و همچنین برنامه های صورت گرفته ارائه دادند.

در ادامه آقای دکتر احسان دبیرکارگروه راهبری و توسعه استانداردهای سیستم های  مدیریت به ارائه گزارش مختصری از فعالیت ها، اقدامات و عملکرد کارگروه و اعضای حاضر نسبت به معرفی و پیشینه کاری خود پرداختند.

جناب آقای مهندس انتصاریان با معرفی و بیان فعالیت های چند دهه خود در حوزه سیستم های کیفیت و مدیریت نسبت به سیاست ها، اهداف و عملکرد کارگروه ابراز همراهی و رضایت نمودند.

ایشان با تشریح و تبیین اهداف انجمن و هم راستایی و اهمیت فعالیت های کارگروه  و نیز از دغدغه ها و چالش های موجود و پیش روی فعالیت های کارگروه و کلیدی بودن آن سخن گفتند.

در انتها اعضای حاضر کارگروه در جلسه پیرو درخواست آقای مهندس انتصاریان به مشارکت در بحث دعوت شدند و مسائل و پرسش های خود را در حوزه کارگروه مطرح نمودند و ایشان به پرسش های مطرح شده پاسخ دادند.

همچنین مقرر گردید استاندارد ISO90004 توسط آقای مهندس انتصاریان در جلسات آینده کارگروه ضمن هماهنگی و برنامه ریزی مناسب با ایشان ارائه گردد.

اعضا حاضر در جلسه:

خانم ها:  دکتر وفایی – فریبا محرمی – شیوا نویانی – پریسا محمودی

آقایان: فرزین انتصاریان – امیر حیدری – دکتر یاسر احسان – ابوالفضل پورمهدی- امیر بنی اسدی- کاظم بصرایی – محمد صلاحی-حمیدرضا رهی- اشکان صفاجو-سیامک اسدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.