ششمین جلسه کارگروه توسعه ارتباطات و سفیران کیفیت برگزار شد

0

به گزارش روابط عمومی ؛ ششمین جلسه کارگروه توسعه ارتباطات و سفیران کیفیت ، انجمن مدیریت کیفیت ایران با حضور اعضا بصورت حضوری و آنلاین برگزار شد .
بنابراین گزارش ؛ در این جلسه اعضای کارگروه ضمن بررسی و پرداختن به دستور جلسه مذکور ، در خصوص برگزاری رویداد انتخاب روابط عمومی با کیفیت از میان اعضای حقوقی انجمن در سال جاری بحث و تبادل نظر نمودند .
در این جلسه تایماز سید مصطفائی دبیر کارگروه با تقدیر از حمایت های امیر حیدری دبیر انجمن از فعالیت های این کارگروه ، در خصوص خروجی های نشست مسئولیت اجتماعی شرکتی و پایداری به ارائه مطالبی پرداخته و به اهمیت ترویج و توسعه با کیفیت موضوعات ایمنی و حریق در صنعت و ساختمان اشاره نمود و افزود که توجه به مسائل ایمنی از جمله وسایل حفاظت فردی ، سیستم های اعلام و اطفای حریق و ماشین آلات مربوطه می تواند همگام با حفظ دارایی های و اموال بنگاه های اقتصادی نقشی مهمی در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در برابر سرمایه های انسانی داشته باشد .
در ادامه این جلسه برگزاری نشست مهارتی ، آموزشی در حوزه ایمنی با کیفیت در محل تشکل های اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران و یک نشست علمی و یک بازدید تخصصی به میزبانی شرکتهای عضو انجمن مصوب گردید .

 

حاضرین

خانم ها:ستایش افرادی(آسیالنت)

مریم حیدرزاده(داروسازی تهران شیمی)

یاسمن عیسائی(انجمن مدیریت کیفیت ایران)

 

آقایان:تایماز سید مصطفائی(دبیر کارگروه)

سپهر اکبریان(نیوشا)

فرزاد جمالپور(گلدیران)

حسین عبدی(عضو حقیقی)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.