نشست همکاری مشترک سازمان صنایع هوایی و انجمن مدیریت کیفیت ایران

0

در راستای انتقال و ارائه دانش و تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های موجود ، نشستی مشترک میان انجمن مدیریت کیفیت ایران و مسئولان حوزه کیفیت و استانداردسازی سازمان صنایع هوایی در زمینه مدیریت کیفیت در تاریخ دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار شد.در این نشست مسئولان  دو سازمان درباره روند توسعه و ارتقاء کیفیت به گفت‌وگو پرداختند.

امیر حیدری، دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران، فعالیت‌های انجمن برای ترویج فرهنگ مدیریت کیفیت را شرح داد و فضای ایجاد شده را محلی برای هم‌اندیشی، تبادل دانش و تجربیات دانست.

دکتر وفایی عضو هیئت مدیره انجمن، ضمن معرفی مدل ارزیابی سام و همچنین تشریح فعالیت فرایند ارزیابی دانش و مهارت مدیران و متخصصان کیفیت ، بر اهمیت ارتقاء کیفیت برای سازمان صنایع هوایی تأکید کرد و افزود: سطح بلوغ سازمان صنایع هوایی ایران بالاست و امید است که این سطح از بلوغ در سازمان‌های دیگر نیز رخ دهد.

از سوی دیگر، مسئولان سازمان صنایع هوایی انجمن مدیریت کیفیت را در فرهنگ سازی در حوزه کیفیت پیشگام و هدف خود را همکاری با انجمن در این حوزه دانستند. همچنین برای هم اندیشی و انتقال تجارب  اعلام آمادگی کردند. امید است که این همکاری‌ها و تبادلات به بهبود کیفیت  هر دو سازمان و اعضای آنها کمک کند و به نتایج مثبتی منجر شود.

تهیه و تنظیم:فاطمه شریف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.