نشست مشترک انجمن مديريت کيفيت ايران با دبیرکل اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی تهران برگزارشد.

0

نشست مشترک انجمن مديريت کيفيت ايران با دبیرکل اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی تهران برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت کیفیت ایران ؛ در تاريخ 17 تیر 97 با حضور دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق تهران، دکتر ملکی معاون تشکل ها اتاق تهران و مهندس بیات معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران ، دکتر پدیدار و دکتر فروزان فرد عضو هیات نمایندگان اتاق تهران طي نشستی مشترک در محل انجمن مدیریت کیفیت ایران با رئیس و دبیر انجمن دیدار و گفتگو کردند.
محور این ملاقات و گفتگو فعالیت های انجمن بود و دو طرف به منظور هم اندیشی و شکل گیری همکاری های مشترک اعلام آمادگی نمودند.
در این جلسه آقای مهندس انتصاریان رئیس انجمن با اشاره به تشکیل انجمن در سال 1376 و بیست سال فعالیت انجمن تا کنون و ثبت رسمی آن در اتاق ایران ،فعالیت های مختلف این تشکل در عرصه های مختلف از جمله ثبت روز ملی کیفیت در تقویم رسمی کشور 18 آبان هرسال، مجری برگزاری چهارده دوره جایزه ملی کیفیت در کشور تا کنون، خدمات آموزشی ،پژوهشی و تربیت ارزیاب رسمی، و اطلاع رسانی و… را تشریح کردند.
آقای دکتر عشقی نیز طی سخنانی با اشاره به نقش تشکل ها در توسعه کشور، از انجمن مدیریت کیفیت ایران به عنوان تشکلی پیشرو در گسترش فرهنگ مدیریت کیفیت در کشور یاد کرد که منشاء خدمات و اثرات چشمگیری در این حوزه است.
در انتهای این نشست آقای دکتر عشقی و آقای دکتر ملکی به اتفاق همراهان از بخش های مختلف انجمن مدیریت کیفیت ایران بازدید داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.