مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزارشد

ساعت 10روز سه شنبه 31 تیر 1402، مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار شد، و ضمن ارائه گزارش صورت های مالی و هیات مدیره ؛بازرس هیات مدیره دوره نهم این تشکل انتخاب شدند.

0

به گزارش روابط عمومی انجمن، مجمع عمومی عادی انجمن مدیریت کیفیت ایران (نوبت دوم)روز شنبه 31زتیر 1402 در محل انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار شد. انتخاب بازرس جدید انجمن ، اتفاقی بود که در این روز و این مجمع روی داد. اما انتخابات تنها دستور جلسه نبود و اعضای مجمع در موارد دیگری نیز تصمیم گیری نمودند.

دستورجلسه این مجمع ، در ادامه ذکر شده است:

  • گزارش عملکرد هیات مدیره، مالی و بازرس انجمن.
  • تصویب صورتهای مالی ( ترازنامه منتهی به 1401/12/29)
  • تصویب بودجه سال 1402
  • انتخاب بازرسان انجمن.

به گزارش روابط عمومی انجمن ؛در ابتدای این جلسه اعضای حاضر در جلسه از میان خود آقای دکتر شکرخدایی را به عنوان رئیس جلسه، آقای کاظم بصرایی و آقای ابوالفضل پورمهدی را به عنوان ناظر هیئت رئیسه و آقای امیر حیدری را به عنوان منشی هیئت رئیسه در حضور آقای سید ماهان میرشفیعی بعنوان نماینده اتاق بازرگانی ایران انتخاب نمودند.

در این جلسه آقای امیر حیدری ، دبیر انجمن ، گزارشی از فعالیت‌های عملکرد انجمن مدیریت کیفیت ایران در سال 1401 را ارائه کردند.

سپس آقای دکتر فروزان فرد، خزانه‌دار انجمن، در خصوص درآمدها و هزینه‌های مالی انجمن گزارشی ارائه نمودند و در نهایت آقای کاظم بصرایی، بازرس انجمن، گزارشی از فعالیت های هیات مدیره و بررسی امور مالی ارائه نمودند و اعضای مجمع با موافقت خود گزارش مالی و هیات مدیره و بود جه سال 1401 را تصویب نمودند.

 

در نهایت انتخابات بازرس انجمن برای یک سال آینده برگزار شد و بازرسین اصلی و علی البدل به شرح زیر انتخاب شدند:

  • آقای سیاوش سیار ایرانی , نماینده شرکت هیراد شیمی(بازرس اصلی)
  • خانم لیلا احمدی، نماینده شرکت عالیفرد سن ایچ (بازرس علی البدل)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.