فراخوان حضور در کارگروه راهبری و توسعه مدیریت کیفیت و استاندارد ها

0

امروزه استفاده از سیستم های مدیریت در سازمانها و شرکت ها گسترش روزافزونی یافته است در نتیجه موضوع راهبری و توسعه و اعتبار بخشی آنها از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. از طرفی ، چالش ها و مسائل پیش روی سازمان ها مانند تغییر سریع تکنولوژی ها و جابجایی نیروی انسانی و روش های انجام کار و ….. سازمان ها و سیستم های مدیریتی آن ها را با چالش های جدی مواجه نموده است.

یکی از راهکارهای مواجهه با این چالش ها تبعیت از چارچوب ها و یکپارچگی راهبری و مدیریت در این حوزه می باشد .
بمنظور توسعه و اشاعه کاربرد استانداردها و چارچوب های سیستم های مدیریت کیفیت و همچنین به اشتراک گذاردن تجارب حاصل از بکار بستن آنها و ایجاد زیر ساخت مناسب علمی و عملیاتی جهت ارزیابی تایید صلاحیت گواهی دهندگان سیستم های مدیریت کیفیت گروه راهبری و توسعه استاندارد های سیستم های مدیریت مجدد نسبت به راه اندازی و ایجاد کارگروه با اهداف جدید توسط کارشناسان متخصص در انجمن مدیریت کیفیت ایران مشغول به فعالیت نموده است.

این کارگروه در رویکرد جدید خود در نظر دارد نسبت به ساخت شبکه ای از متخصصان سیستم های مدیریت در زمینه های گوناگون و همچنین ترتیب دادن آموزش ها و کنفرانس ها و همایش های مختلف زمینه را برای راهبری و مدیریت بهتر و موثرتر این حوزه در سازمان ها فرآهم نماید، بگونه ای که علاقمندان و کارشناسان و سازمان های خدمات گیرنده از یک طرف و شرکت های ارائه دهنده خدمات سیستم های مدیریت از طرف دیگر بتوانند به یکپارچگی استاندارد در خدمات پایدار و با کیفیت دست پیدا کنند.

به همین منظور از اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران و علاقمندان به حوزه سیستم های مدیریت کیفیت دعوت می شود جهت حضور در این کارگروه ضمن تکمیل فرم زیر و ارسال رزومه جهت بررسی اقدام نمایند

حداکثر زمان ارسال رزومه جهت ثبت نام تا پایان خرداد 1402

معرفی نماینده جهت شرکت در کارگروه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.