فراخوان حضور در کارگروه اخلاق و فرهنگ سازمانی انجمن مدیریت کیفیت ایران

0

اعضای محترم انجمن مدیریت کیفیت ایران

علاقمندان و اندیشمندان حوزه اخلاق و کسب و کار

با درود

امروزه ارتباط تنگاتنگ “اخلاق و فرهنگ سازمانی” و “مدیریت کیفیت” به ضرورتی اجتناب ‏ناپذیر در بنگاه‏های اقتصادی کشور در بخش ‏های مختلف صنعت و خدمات تبدیل شده است؛ به نحوی که اختلاف و جدایی این دو از یکدیگر سرآغاز بسیاری از نا پایداری‏ها و پست‏ رفت‏ های غیرقابل جبران می‏گردد. در واقع عملکرد سازمان‏ ها تنها در چارچوب قواعد و ملاحظات اخلاقی و فرهنگی، ثمربخش بوده و تداوم موفقیت را در بلندمدت تضمین نموده و رقم می‏زند.

بهترین رویکرد این هم‏ افزایی تحول‏ ساز اخلاق، فرهنگ و کیفیت، “ارتقای فرهنگ اخلاقی است، رویکردهایی که بنگاه‏ های اقتصادی را در مسیری انسانی و اخلاقی به تکاپو درآورده و همساز و هماهنگ شان می‏ سازد تا ضمن کسب منفعت بنگاهی، توسعه‏ای خردمندانه را در سطح ملی به ارمغان آورند.

تجارب ربع قرن فعالیت انجمن مدیریت کیفیت ایران نیز گواهی می ‏دهد برخورداری از رفتار و اخلاق نیکو از ارکان موفقیت پایدار سازمان‏ ها و از خصائل ممیزه سازمان‏های موفق و تلاش‏گران عرصه کیفیت در سطح ملی است. به همین جهت این انجمن قصد دارد کارگروهی را با عنوان اخلاق و فرهنگ سازمانی ایجاد نماید.

با توجه به مراتب فوق در صورت علاقمندی به حضور و مشارکت فعال و مجدانه در این کارگروه، علاقمندان و نمایندگان اعضای عضو انجمن مدیریت کیفیت ایران می توانند تا تاریخ 20 اسفند 1402 از طریق لینک زیر ضمن اعلام آمادگی جهت حضور در جلسات کارگروه ثبت نام نمایید.

کارگروه اخلاق و فرهنگ سازمانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.