طراحی و تدوین مدل ارزیابی موفقیت پایدار(سام) توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران

انجمن مدیریت کیفیت ایران از مدل ارزیابی موفقیت پایدار(سام) همزمان در روز ملی کیفیت (آبان ماه) رونمایی می کند:

0

به اطلاع همه مخاطبان و اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران می‌رسانیم که انجمن مدیریت کیفیت ایران بعنوان طراح مدل جایزه ملی کیفیت ایران (INQA) بعنوان تنها مدل بومی ارزیابی در کشور و اجرای شانزده دوره آن و با تکیه بر توان اجرایی و تخصصی اعضای خود به عنوان طراح و تدوین کننده مدل ارزیابی موفقیت پایدار(سام) ، به زودی از مدل سام Sustain Success Assessment Model همزمان در آبان ماه (روز ملی کیفیت )رونمایی خواهد کرد.

مدل سام که به بهبود توانایی سازمان‌ها در دستیابی به موفقیت پایدار در محیط‌های پیچیده متمرکز است، با تأکید بر اصول مدیریت کیفیت، به سازمان‌ها راهنمایی می‌کند که با تمرکز بر مشتری و مدیریت روابط بین ذی‌نفعان، نیازها و انتظارات آنان را برآورده کنند.

انجمن مدیریت کیفیت ایران با برگزاری تا کنون بیش از 80 جلسه با حضور متخصصین و کارشناسان برجسته ، توانسته است مدل سام را با دقت و کیفیت بالا طراحی و تدوین کند.

به اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران ،کارشناسان و متخصصان سیستم های مدیریت کیفیت و موفقیت پایدار پیشنهاد می‌شود که از رونمایی از این مدل در انجمن مطلع شوند و با مطالعه و درک عمیق از مفاهیم و اصول آن، بهبود سیستماتیک عملکرد سازمان خود را رقم بزنند.

ما در انجمن مدیریت کیفیت ایران، با افتخار به عنوان مشاوران شما در خصوص این مدل عملکردی و ارزشمند، در خدمت هستیم. هدف ما، ترویج اصول مدیریت کیفیت و موفقیت پایدار در سازمان‌ها و جوامع است.

در انجمن مدیریت کیفیت ایران با رونمایی از مدل سام ؛امیدواریم که این مدل به عنوان یک راهنمایی قدرتمند برای تحقق موفقیت پایدار در سازمان‌ها، توانایی و امکانات بسیاری را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

لذا ما در انجمن مدیریت کیفیت ایران، با ارائه مشورت و راهنمایی‌های لازم در زمینه مدل سام، به همراه شما در این مسیر بهبود و موفقیت پایدار هستیم.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما، به صفحه رسمی انجمن مدیریت کیفیت ایران www.iranqms.com مراجعه فرمایید.

#مدل_سام #مدیریت_کیفیت #موفقیت_پایدار #رونمایی #انجمن_مدیریت_کیفیت_ایران

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.