سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه

0

نهمین سمپوزیوم مدیران حرفه ای پروژه، با همکاری و مشارکت شرکت‌های راهبران سیستم رستاک و پیشرو مدیریت پیران و حمایت انجمن مدیریت پروژه ایران در تاریخ 24 آبان‌ ماه ۱۴۰۱ در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو با حضور بیش از ۹۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان برگزارخواهد شد. همزمان با برگزاری این سمپوزیوم، نمایشگاهی به مساحت ۵۰۰ متر مربع از توانمندیهای شرکتها، موسسات و سازمانها جنب سالن اصلی برپا خواهد شود.

بدیهی است این نمایشگاه فرصت مناسبی برای بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکتهای بزرگ پیمانکار، کارفرمایان، مهندسان مشاور، تامین کنندگان خدمات مالی و بیمه‌ای، خدمات و آموزش مدیریت پروژه، ارائه دهندگان نرم افزارها و راهکارهای دیجیتالی مرتبط و شرکتهای تامین و تدارک می‌باشد.

شرکت های متقاضی جهت ارائه توانمندی و محصولات خود در نمایشگاه جانبی نهمین سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه، میبایست نسبت به مکاتبه با دبیرخانه اقدام و درخواست تخصیص غرفه و متراژ مورد نظر را اعلام نمایند. جهت اطلاعات بیشتر به منوی «نمایشگاه» در وب سایت سمپوزیوم مراجعه کنید.

اعضای فعال انجمن مدیریت کیفیت ایران میتوانند از تخفیف ویژه ثبت نام بهره گیرند. برای اطلاعات بیشتر از کدتخفیف ویژه انجمنها با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید.

 

دبیرخانه

آدرس: تهران بلوار مرزداران، بين اشرفی اصفهانی و يادگارامام، شماره ۱۷۸، مجتمع نگين آسمان بلوک C، طبقه ۴، واحد ۱۵

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ تا ۱۷

موبایل : ۰۹۳۵۳۳۳۹۹۳۶ ( آقای اشعری )

موبایل : ۰۹۳۵۹۱۲۷۷۶۶ ( خانم علیپور )

تلفکس:  ۴۴۲۲۰۶۸۰ و ۴۴۲۲۰۶۹۹ (۰۲۱)

داخلی ۱۰۷ ، ۱۱۸ 

ایمیل: Sym@rsrastak.com

نهمین سمپوزیوم

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.