روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

0

پیام دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

با ارتباطات قوی و سیستم‌های کیفیت، به سوی جهانی بهتر حرکت کنیم

 

به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می‌نمائیم. بی شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

“ارتباطات و روابط عمومی، پلی استوار برای برقراری همبستگی و همدلی در جهان امروز است. با مدیریت کیفیت، زبانی بی‌واسطه از صداقت و شفافیت، پلی را بین افراد و سازمان‌ها بنا می‌کنیم. به یکدیگر گوش داده، تعامل بیشتری داشته و نیازهای همدیگر را درک کنیم. با ارتقاء کیفیت ارتباطات، دنیایی بهتر را خلق کنیم و به همدیگر نزدیک‌تر شویم.

“با ارتباطات قوی و روابط عمومی اثربخش، مدیریت کیفیت را به راهی پیشرو تبدیل می‌کنیم. استانداردهای برتر در هر زمینه‌ای، اساسی برای ساختارسازی موفقیت است. در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با تمرکز بر سیستم‌های مدیریت کیفیت و استانداردسازی، به کمال خدمات و تجربه‌های بی‌نظیری می‌رسیم.

از مدیریت کیفیت تا استانداردهای جهانی، اعتماد را بین افراد و سازمان‌ها تقویت می‌کنیم. با تعهد به عملکرد برتر و بهره‌وری بیشتر، به رشد و توسعه پایدار می‌رسیم. هماهنگی و همکاری در سطح جهانی، درجهت بهبود مدیریت کیفیت و ارتقای استانداردها، اهمیت فراوانی دارد.

در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با تمرکز بر سیستم‌های مدیریت کیفیت و استانداردسازی، به مدیریت کیفیت متعهد می شویم تا به جهانی متفاوت از کیفیت و تحول دست ‌یابیم ، و با هم به سوی آینده‌ای روشن حرکت کنیم و کیفیت را به بالاترین سطح ارتقا دهیم و استانداردهای برتر را در همه جوانب زندگی روزمره به ارمغان بیاوریم.”

 

امیر حیدری

دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.