بزرگداشت روز ملی کیفیت و رونمایی از مدل سام برای ارزیابی موفقیت پایدار

انجمن مدیریت کیفیت ایران ؛ همه ساله به مناسبت بزرگداشت مراسم روز ملی کیفیت، با هدف و ترویج و گسترش فرهنگ مدیریت کیفیت و اطلاع رسانی و تبادل نظر و استفاده از نظرات اعضای خود، مراسم گرامیداشت روز ملی کیفیت را برگزار می نماید.

0

در مراسم امسال که با شعار جهانی ” کیفیت؛ دستیابی به ظرفیت رقابتی شما” برگزار خواهد شد، از “مدل سام” به عنوان یکی از پیشرفته ترین مدل های ارزیابی بلوغ مدیریتی و ابزاری برای کمک به انتخاب راهبرد های مناسب برای دستیابی به موفقیت پایدار سازمان ها، برای اولین بار رونمایی می شود.

در این مراسم ضمن برخورداری از سخنرانی های علمی و تخصصی توسط مسئولین و صاحبنظران و تشریح ربع قرن فعالیت ها و خدمات انجمن مدیریت کیفیت ایران، از فعالین و مشارکت کنندگان در طرح های توسعه ای انجمن تقدیر و تشکر می شود.

بدینوسیله از جنابعالی دعوت بعمل می آید تا در این مراسم که روز 22 آبان ماه از ساعت 8/30 صبح تا ساعت 12 ظهر در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود شرکت فرمایید.

لذا از علاقمندان حضور در مراسم و اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران جهت حضور در مراسم درخواست می شود نسبت به تکمیل فرم ثبت نام بصورت آنلاین اقدام و حضور بهم رسانند.

نشانی محل برگزاری مراسم: خیابان طالقانی- نبش خیابان شهید موسوی(فرصت) –ساختمان اتاق بارزگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ایران –طبقه دهم- سالن اجتماعات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.