برگزاری مناسبت 18آبان روز ملی کیفیت نشست مجازی با مشارکت و همکاری دانشگاه خوارزمی و انجمن مدیریت کیفیت ایران

به مناسبت ۱۸آبان روز ملی کیفیت،نشست مجازی با مشارکت و همکاری دانشگاه خوارزمی و انجمن مدیریت کیفیت ایران در بستر سامانه ادوبی کانکت برگزار شد.

0

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت کیفیت ایران، این جلسه در روز 18 ابان 1401 از ساعت ۹الی ۱۲ با خوشامدگویی و سخنان سرپرست دانشگاه خوارزمی دکتر حسن بیگی در خصوص ابعاد مختلف کیفیت و به خصوص کیفیت دانش بنیان و راهبرد سرآمدی دانشگاه خوارزمی در این زمینه مطالبی ارائه کردند.

در ادامه آقای مهندس انتصاریان رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران ضمن استقبال از برگزاری این نشست مشترک بر لزوم ادامه همکاری های انجمن مدیریت کیفیت و دانشگاه خوارزمی به منظور تقویت ارتباط میان صنعت،خدمات، دانشگاهها و مراکز علمی تاکید داشتند و در ادامه در خصوص موضوع”وجدان کیفیت؛انجام کار درست” سخنرانی نمودند. .

سپس به ترتیب آقای دکتر خواستار و خانم دکتر طهرانی از اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی سخنرانی کردند.همچنین خانم دکتر وفایی و آقای دکتر احسان از مدیران و اساتید انجمن مدیریت کیفیت ایران مطالبی بیان کردند.

در ادامه آقای مهندس حیدری دبیرانجمن مدیریت کیفیت ایران نیز به به معرفی انجمن پرداخت. این جلسه مجازی به همت مدیریت اداری و منابع انسانی، اداره توانمندسازی و آموزش کارکنان و با مشارکت دبیرخانه انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزارشد و با استقبال بسیار پرشور همکاران، اساتید، دانشجویان، مدیران دانشگاه و دستگاه ها و مؤسسات اجرایی داخل و خارج از دانشگاه قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.