برگزاری اولین نشست سمینار توجیهی طرح توسعه کیفیت خوراک دام

اولین نشست سمینار توجیهی خوراک دام و طیور با موضوع بررسی طرح تحول توسعه کیفیت در زنجیره دام و طیور و آموزش استاندارد ایمنی مواد غذایی برگزار می شود.

0

🟩 در دهه های اخیر صنعت خوراک کشور پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های دانش ساخت و بهره برداری از ماشین آلات تخصصی، دانش تغذیه و مدیریت عمل آوری و پخت داشته است‌. ولی به لحاظ فرهنگ بهره گیری از سیستم های مدیریتی، ضعف داشته و حتی نسبت به کشور های هم تراز در این عرَصه نیز برابری نمیکند.
🟩 بدین لحاظ دپارتمان تکنولوژی و کیفیت اتحادیه INFIF بر آن است تا مساعی خود را در ارتقاء فرهنگ استقرار و بهره گیری سیستم های مدیریتی کیفیت و ایمنی خوراک ISO22000 در واحد های تولیدی خود بکار گیرد، تا ضمن ایجاد بستر اعتماد سازی مصرف خوراک عمل آوری شده در واحد های دامپروری، مرغداری و مزارع پرورش آبزیان کشور، در عرصه بین المللی نیز پس از حذف ارز ترجیحی با اقتدار بیشتری وارد شویم.
🟩 بدین ترتیب تفاهم نامه ای بین اتحادیه (INFIF) و انجمن مدیریت کیفیت ایران منعقد گردید تا در جهت تدوین سند تحول کیفیت و سلامتی خوراک دام ، طیور و آبزیان کشور گامی مهم و اساسی برداشته شود.
🟩 بدین لحاظ اولین نشست انلاین این دو تشکل با شرکت دو تن از مجرب ترین اساتید انجمن مدیریت کیفیت ایران در عرصه صنایع غذایی برگزار خواهد شد و امید است مورد توجه و اهمیت مدیران ارشد کارخانجات واقع شود.

 

زمان برگزاری: دوشنبه 26 خرداد 1401

بصورت آنلاین و از طریق لینک زیر:

https://www.skyroom.online/ch/etehadieh_1582/tahavol

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.