بررسی وضعیت صنعت لوازم خانگی ایران در شماره جدید “دنیای سرمایه‌گذاری”

در پنجاهمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی صنعت لوازم خانگی ایران توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

0

در بخش پرونده ویژه شماره جدید ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با عنوان “افزایش صادرات لوازم خانگی در گروی گشایش روابط سیاسی”، محمدرضا شهیدی، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری با موضوع “جلوگیری از کالای قاچاق؛ نیازمند عزم جدی مسئولان است”، علی مالامیری، رییس هیات مدیره گروه صنعتی ایلیا استیل با عنوان “قطع واردات بی رویه؛ عامل رونق تولید” و نیز احسان وحیدی فرد، مدیرعامل شرکت پارس الکتریک با موضوع “ضرورت استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید لوازم خانگی” و محمود قهاری، مدیرعامل شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران با عنوان “اعتماد به کالای ایرانی در گروی ارتقای کیفیت و تبلیغات مناسب” به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش گفت‌وگوهایی با حمیدرضا گُلی، مدیر خدمات پس از فروش گروه صنعتی اخوان با موضوع “شکوفایی صنعت لوازم خانگی با رفع محدودیت‌ها”، محمدرضا جعفری، مدیرعامل شرکت لوازم خانگی آنتیک با عنوان “رونق اقتصادی کشور با حمایت ویژه از تولیدکنندگان”، رضا الماسی، معاونت بازاریابی و فروش شرکت سامیار صنعت زاگرس با موضوع “دولت توجه ویژه‌ای به صنعت لوازم خانگی داشته باشد”، امیر نصرالله‌زاده، مدیرعامل شرکت تاکنوگاز با عنوان ” لوازم خانگی ایرانی توان رقابت در بازارهای منطقه را دارد” و فرشید مهردادی، مدیر برندینگ و بازاریابی بروات با موضوع “دستیابی به فناوری‌های روز؛ ضرورت توسعه صنعت لوازم خانگی ایران” انجام شده است.

در بخش اقتصاد بازار پنجاهمین شماره از این نشریه مصاحبه‌هایی با علی‌اکبر شیرکوند، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با عنوان “اهمیت فناوری‌های نوین در توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر”، مسعود ابراهیمی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و سروش اکبرزاده، مدیرعامل شرکت رادمین با موضوع “گزارشی از مراسم اختتامیه جشنواره ملی کارآفرین دانشگاهی” به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش یادداشتی از علی حیدری، کارشناس اقتصاد با عنوان “بررسی وضع اقتصاد ترکیه در سال 2021” به رشته تحریر درآمده است.

در بخش دنیای انرژی این شماره نیز گزارشی از فعالیت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با عنوان “اجرای طرح‌های شرکت ملی پالایش و پخش طی سه سال شتاب گرفت” منتشر شده و همچنین یادداشت‌هایی از امیرحسین کاوه، مدیرعامل هلدینگ گروه صنعتی سدید با موضوع “توانمندی‌ها و دستاوردهای گروه صنعتی سدید و شرکت‌های تابعه” و علی بخشی، رییس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران با عنوان “رونق صنعت برق در گروی اصلاح اقتصاد” به رشته تحریر درآمده است. در پایان این بخش نیز مصاحبه‌ای با حسن منتظر تربتی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با موضوع “اجرای اهداف بهینه‌سازی؛ راه‌حلی برای آینده تجارت گاز” به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای خودروی پنجاهمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگوهایی با جعفر نصیری، مدیرعامل گروه صنعتی و تولیدی نصیر لوازم با عنوان “تقویت ارزش پول ملی با حمایت واقعی از تولیدکنندگان”، حمیدرضا شاهین فر، مدیرعامل شرکت صنایع ماشین‌ابزار ایران‌خودرو با موضوع “پیشرفت صنعت قطعه‌سازی با به‌کارگیری جوانان متخصص” و محمدهادی دادفرمای، مدیرعامل شرکت کلاچ‌سازی شایان صنعت با عنوان “بومی‌سازی دانش فنی تولید دیسک و صفحه کلاچ خودرو” انجام شده است.

در بخش دنیای صنعت شماره جدید این ماهنامه نیز مصاحبه‌هایی با حشمت‌الله خسروی، معاون بازرگانی شرکت مارگارین با عنوان “بهبود شرایط تولید و صادرات با تغییر سیاست‌ها و برنامه‌ها”، همایون ابراهیمی، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای شرکت‌های تاسیساتی و صنعتی ایران با موضوع “عدم حمایت دولت از بخش خصوصی در انجام پروژه‌های بین‌المللی” منتشر شده است. گزارشی از عملکرد ایمیدرو به مناسبت دهه فجر با عنوان “دستیابی به یک میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی در تولید و توسعه” و یادداشتی از علی مدحت، نایب رییس شهرک صنعتی صفادشت با موضوع “قطع برق؛ ضربه دیگری به صنعت کشور” از دیگر مطالب این بخش است.

در بخش اقتصاد کلان پنجاهمین شماره از نشریه “دنیای سرمایه‌گذاری” نیز گفت‌وگو‌هایی با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله سید محسن دهنوی، عضو هیات رییسه؛ غلامحسین رضوانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه؛ علیرضا زاکانی، رییس مرکز پژوهش‌ها؛ رمضانعلی سنگدوینی، عضو کمیسیون انرژی و معین‌الدین سعیدی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با عنوان “ضرورت اصلاح ساختار بودجه 1400 از سوی دولت” انجام شده است. یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با موضوع “تحلیل سود و زیان نرخ‌گذاری دستوری فولاد” و مهدی کریمی تفرشی با عنوان “توافق امارات و اسرائیل؛ حمله به مزیت‌های اقتصادی ایران” از دیگر مطالب چاپ‌شده در این بخش می‌باشد.

“آشنایی با ایده‌هایی که صاحبانش را میلیونر کرد” و “معرفی شغل‌های پُردرآمد امروزی که در گذشته نبودند” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

پنجاهمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 120 صفحه با قیمت 30 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.