ارائه خدمات تخصصی بیمه ای به اعضاء انجمن مدیریت کیفیت ایران

0

به گزارش روابط عمومی  انجمن، با تلاش کارگروه ارتباطات و توسعه (سفیران کیفیت) انجمن مدیریت کیفیت ایران در راستای ارائه خدمات رفاهی به اعضای حقوقی انجمن مدیریت کیفیت ایران با شرکت کارگزاری بیمه آرکا قرارداد همکاری امضاء نمود .

این قرارداد با حضور امیر حیدری دبیر انجمن و سولماز زمانی مدیرعامل شرکت گارگزاری بیمه آرکا امضاء گردید .

بنابراین گزارش، امیر حیدری دبیر انجمن گفت ، بیمه و کیفیت انجام خدمات بیمه ای اهمیت ویژه ای در مدیریت ریسک و پایداری بنگاه ها دارد .

بنابراین ما در انجمن مدیریت کیفیت ایران جهت حمایت از کسب و کارها در کاهش ریسک سرمایه گذاری، تأمین سرمایه و حفظ زنجیره تولید با همکاری کارگزاری بیمه آرکا در نظر داریم .

ایشان ادامه داد، با بررسی انجام گرفته مشاهده کردیم که مدیران و بنگاه های اقتصادی نتوانسته اند تعامل خوب و با کیفیتی با شرکت های بیمه گر داشته باشند که انشاءالله با عقد این قرار داد این مشکل رفع خواهد شد .

حیدری در پایان اشاره نمود که شرکت های عضو انجمن جهت دریافت خدمات بیمه ای می توانند هماهنگی های لازم را با دبیرخانه انجمن انجام دهند.

 

خدمات بیمه ای همراه با کمک تسهیلات ویژه و تخفیف های 30 الی 70 درصد به اعضای انجمن ارائه نماییم . با مذاکرات انجام گزینه با این شرکت مقرر شده است که کارگزاری بیمه آرکا با ایجاد میز خدمت رایگان و اعزام مشاورهای تخصصی بیمه ای به دفاتر شرکت ها بتوانیم نقش سازنده و تأثیرگذاری  در حفظ سرمایه و رفع دغدغه های صاحبان کسب و کار داشته باشیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.