آیین تقدیر از پیشکسوت انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار شد

انجمن مدیریت کیفیت ایران روز پنجشنبه دوم تیرماه؛میزبان آقای مهندس حبیب الله رازدار بوده و با حضور آقای مهندس انتصاریان ریاست انجمن و هیات رییسه از زحمات سال های گذشته ایشان تقدیر و تندیس حامیان نهضت کیفیت اهدا شد.

0

قدردانی از پیشکسوتان امری ارزشمند است. قدر شناسی و ارج نهادن به زحمات و اقدامات ایشان و عمری که در آن حوزه سپریکردند، قابل تقدیر است. هر اندازه قدرشناس باشیم، آیندگان ما نیز بر همین مبنا و اصول با ما رفتار خواهند کرد.

روز پنجشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۱ در دبیرخانه انجمن مدیریت کیفیت ایران ؛میزبان آقای مهندس حبیب الله رازدار بودیم و با حضور آقایمهندس انتصاریان ریاست انجمن و هیات رییسه از زحمات سال های گذشته ایشان تقدیر و تندیس حامیان نهضت کیفیت اهدا شد.

آقای حبیب الله رازدار اولین دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران می باشند که تصدی سه دوره از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۴ را عهده دار بودند ودر زمان ایشان اقدامات اثربخشی از جمله ثبت روز ملی کیفیت ، طراحی و اجرای جایزه کیفیت ، خرید ملک انجمن وبه همراه هیاتمدیره وقت و تلاش و همت آقای مهندس انتصاریان صورت پذیرفت.

امروز نیز شاهد به بار نشستن زحمات و ثمرات حضور این بزرگواران هستیم،ان‌شاءالله خداوند به آن ها سلامتی و طول عمر با عزت دهدو همچنان برقرار باشند.

در ادامه از اعضای هیات مدیره ادوار و هیات موسس نیز به پاس زحمات و پایه گذاری انجمن دعوت و تجلیل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.