بازدید از شرکت پاس صنعت پرتو

به مناسبت گرامیداشت روز ملی کیفیت و ماه کیفیت ؛ دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران با هدف ارائه دستاوردهای نظام مدیریت کیفیت در سطح اعضای حقوقی انجمن ، از بخش ها و سالن های تولید و محصول شرکت پاس صنعت پرتو؛ تولید کننده قطعات جلو بندی و سیستم تعلیق انواع خودرو در تاریخ 22 آبان 1401 بازدید نمودند.

0

در این بازدید از بخش های تولید، انبار و آزمایشگاه میکس مواد، آماده سازی سطح، بسته بندی قسمت های دیگر کارخانه بازدید و پس از آن در نشستی با مدیران مجموعه به بحث و گفتگو پرداختند.

در این نشست آقای مهندس رضایی ریاست هیات مدیره ؛ضمن خوش آمدگویی با اشاره به پتانسیل های بالای گروه در زمینه ساخت انواع قطعات جلوبندی خودرو اظهار داشتند، این کارخانه با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی روز و استفاده از بهترین مواد اولیه با رعایت مختلف کنترل کیفی خطوط تولیدی مطابق با استانداردهای روز به یکی از واحدهای فعال صنعتی کشور تبدیل شده است .

در ادامه آقای دکتر سیار ایرانی مدیر مارکتینگ شرکت اظهار داشتند ؛شرکت پاس صنعت پرتو بابیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید قطعات جلو بندی و سیستم تعلیق انواع خودرو با بکارگیری نیروهای متخصص ومجرب ،هدف اصلی این شرکت همواره تولید قطعات با کیفیت برتر و رضایت مشتری به عنوان بالاترین دستاورد بوده وبرای نیل به این هدف در این شرکت از کلیه ابزارهای کمی وکیفی به نحو احسن استفاده شده است و با بهر ه گیری از تجهیزات آزمایشگاهی مجهز پیشگام و پیشتاز در این صنعت با تولید قطعات با بهترین کیفیت در خدمت جامعه میباشد.

آقای امیرحیدری ؛دبیرانجمن مدیریت کیفیت ایران ؛ ضمن ابراز خوشنودی از پیشرفت ها و فعالیت های صورت گرفته توسط متخصصان داخلی شرکت پاس صنعت پرتو و فعالیت های  این شرکت، ضمن معرفی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در انجمن ؛بر همکاری و تعامل بیشتر انجمن مدیریت کیفیت ایران با شرکت پاس صنعت پرتو ابراز آمادگی نمودند.

همچنین در خاتمه به مناسبت گرامیداشت روز ملی کیفیت ؛لوح یادبود و تندیس حامیان نهضت ملی کیفیت توسط هیات مدیره انجمن به شرکت پاس صنعت پرتو در راستای فعالیت های مربوط به حوزه سیستم های کیفیت اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.