فرا رسیدن سال نو مبارک

0

تحول و نوآوری و خلق آثار نوین و برتر از صفات الهی است که تجلی آن در عالم بی انتهای خلقت به وضوح متجلی است کمال جویی و گرایش به کیفیت برتر و خلق آثار در هر زمینه فعالیت، پاسخ و سپاسی است در برابر نعماتی که در جهان هستی بی دریغ در اختیارمان قرار گرفته است.

علیرغم توفیقاتی که سال 98 در زمینه کیفیت بدست آمد ،اگر واقع بینانه نگاه کنیم خواهیم دانست که جای کار بسیار وجود دارد و ترسیم آینده کشور با توجه به اتفاقات صورت گرفته به آسانی میسر نخواهد شد مگر با همت و کوشش همه جانبه و همدلی و عزم ملی که کیفیت را حق مصرف کننده و توسعه و تعالی را شایسته بنگاه های اقتصادی ایران بدانیم. هرمقدار که حاکمیت و جامعه بصورت قانونمند در تامین حقوق مشتریان و مصرف کنندگان برنامه ریزی و اجرایی دقیق تر داشته باشند به همان میزان بستر لازم برای رشد و شکوفایی بنگاه های اقتصادی را فراهم می سازند.

باید بتوانیم با تکیه بر داشته ها و باورهای دینی و فرهنگی خود و مجهز شدن به دانش روز و ایجاد بستری مناسب برای توسعه پایدار و همه جانبه مبتنی بر اصول کیفیت، همسو و هم جهت با این اهداف عالیه حرکت کنیم.

فصل فصل بهار  است و با درس گرفتن از نهضت بهار و به امید رویش اقتصاد این مر و بوم و با چشم یاری از خدای متعال و اعضای خانواده بزرگ انجمن مدیریت کیفیت ایران خواهیم توانست نهضت کیفیت آغاز شده را رویش بیشتری دهیم.

فرا رسيدن سال نو و بهار طبيعت را  تبريک عرض نموده و سالي پر برکت و موفقيت‌آميز  را از درگاه خداوند متعال برايتان خواستاريم.

 

امیر حیدری

دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.