نشست تخصصی «راهبرد کیفیت، ایمنی و سلامت غذا» برگزار شد

0

نشست تخصصی «راهبرد کیفیت، ایمنی و سلامت غذا» با حضور دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران و برخی دیگر از دبیران صنایع غذایی کشور در جریان پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت از روز ۹ آبان به مدت دو روز، با موضوع «نهضت کیفیت، موفقیت پایدار، رقابت پذیری» و با هدف تبیین اصول راهبرد ملی کیفیت در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران و با حضور متخصصین داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

در پنل تخصصی «راهبرد کیفیت، ایمنی و سلامت غذا» که به ریاست کاوه زرگران دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران در محل سالن خیام مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، آخرین مسائل مرتبط با کیفیت و سلامت غذا با رضا باکری دبیر انجمن فرآورده های صنایع لبنی، پرویز جهانگیری دبیر انجمن افزودنی های صنایع غذایی ایران، مجید افلاکی دبیر انجمن صنایع فرآورده های گوشتی ایران، شهریار دبیریان عضو هیات مدیره و رییس کارگروه صنایع غذایی انجمن مدیریت کیفیت ایران و حسن فروزان فرد عضو کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران و عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران که دیگر حاضران در این نشست تخصصی بودند، به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

از موارد بحث شده و خروجی نهایی جهت راهبرد کیفیت در این نشست می توان به این موضوع اشاره داشت که با توجه به نقش و جایگاه سبد غذایی در اقتصاد خانوار و لزوم رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی، ضرورت دارد که با رویکرد نوین استانداردسازی نسبت به حل مشکلات و نارسایی های موجود از طریق تدوین قوانین و مقررات کارآمد و یکپارچه اقدام شایسته به عمل آید. بدیهی است که پیش نیاز این مهم، جانمایی جغرافیایی مناسب و مد نظر قرار دادن صحیح فاکتور مقیاس اقتصادی تولید می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.