برگزاری دهمین مسابقه ملی بهره‌وری؛ ۲۰اسفند در ایران مال

0

جشن ده‌­سالگی جشنواره ملی بهره‌­وری و مراسم تقدیر از برترین­‌های دهمین دوره مسابقه ملی بهره‌­وری در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران برگزار می‌شود.

در این برنامه ویژه که ۲۰اسفند انجام خواهد شد نمایندگانی از هزار شرکت برتر در زمینه بهره­‌وری و مدیران عامل شرکت­های نامزد در دهمین دوره و برگزیدگان ۹ دوره پیشین مسابقه ملی بهره­‌وری حضور دارند. 

گفتنی است، حاضران در این رویداد هم می‌توانند بازدیدی از بازار بزرگ ایران داشته باشند .

بر اساس این گزارش، در این آیین گزارش­‌های کاربردی از وضعیت بهره­‌وری در ۵۶ گروه صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی از طرف دبیرخانه جشنواره ارائه خواهد شد .

همچنین کارنامه بهره­‌وری هزار شرکت برتر بر اساس محاسبات و بررسی­‌هایی که بر روی صورت­‌های مالی حسابرسی شده (توسط مرکز مدیریت بهره­‌وری ایران) برای آگاهی و بهره‌­برداری مدیران‌عامل حاضر خواهد شد.

گفتنی است این رویداد در راستای تحقق مفاد برنامه های توسعه و لزوم بهره گیری از سازوکار اجرایی برای تحقق چشم انداز ۲۰ ساله نظام و با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت بهره وری و کمک به افزایش توان رقابت پذیری بنگاه های اقتصادی و قدردانی از بهره‌ورترین مدیران ارشد شرکت های ایرانی، برگزار می‌شود .

این جشنواره با حمایت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ،کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

مهمترین دستاورد برگزاری ادوار جشنواره ملی بهره وری :

تعداد بالای سازمان هایی که در هر دورۀ جشنواره مورد بررسی قرار می گیرند یکی از برتری‌های این جشنواره است و به جرأت می توان گفت هیچ برنامه ای با این تعداد شرکت کننده به تفکیک هرصنعت تا به امروز در ایران برگزار نشده است.

در اولین دوره بیش از۴۰۰ ، در دورۀ دوم درحدود ۵۰۰ بنگاه اقتصادی، در سومین دوره بیش از ۸۰۰ ، در چهارمین دوره بالغ بر ۱۰۰۰ بنگاه اقتصادی ، در دوره ششم بالغ بر ۱۴۰۰ بنگاه اقتصادی و در دروه نهم نزدیک به ۵۰۰۰ بنگاه اقتصادی در بخش های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مزیت دیگر این رویداد وجود پایگاه دادۀ بسیار قوی است که مقایسه بین شرکت‌کنندگان را بسیار عادلانه و نزدیک به واقعیت می‌کند.

استفاده از نظرات متخصصین و بزرگان صنایع هم نکته دیگری است که در قالب کمیتۀ علمی و داوران رخ داده است. بر این اساس در دوره نهم جشنواره بیش از ۶۲۰۰ داور از صنایع مختلف مورد تأیید دبیرخانۀ جشنواره قرار گرفته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.