آغاز ثبت نام فرایند شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران

0

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت کیفیت ایران؛ثبت نام شرکت ها و سازمانهای متقاضی حضور در فرآیند شانزدهمین دوره جایره ملی کیفیت ایران از دی ماه ۹۷ آغاز شده است و تا تاریخ ۳۱ تیر ماه سال ۹۸ادامه می یابد.

در این راستا از تمامی واحدهای صنعتی، تولیدی، فولاد، غذایی و دارویی، ارتباطات، پتروشیمی و … کشور که حائز شرایط  می باشند، دعوت بعمل می آید تا در شانزدهمین دوره فرآیند ارزیابی عملکرد کیفیت ایران، با حضور فعال خود در فرآیند این جایزه، به سمت مدیریت کیفیت محصول در مسیر موفقیت پایدار سازمانی مشارکت و بسوی بهبود مستمر و رشد و تعالی سازمانی حرکت نمایند.

هدف از برگزاری این جایزه ارتقای کیفیت ارائه خدمات زیر بنایی و انتقال دانش و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت کیفیت و خود ارزیابی به واحدهای متقاضی و افزایش توان رقابت پذیری سازمان های کشور در سطح ملی و همچنین افزایش سازگاری آن ها با بازارهای منطقه ای و بین المللی و توجه ویژه به ویژگی ها و الزامات اقتصادی حال و آینده کشور و لزوم افزایش کیفیت محصولات و خدمات سازمان در جهت حضور در فضای ملی و بین المللی از برنامه های دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ایران است.

لازم به ذکر است جایزه ملی کیفیت ایران، تنها جایزه رسمی کشور در زمینه کیفیت و تعالی است و بر اساس قانون، جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان تنها جایزه رسمی، ملی و قانونی کشور در زمینه کیفیت است که لزوم دریافت تندیس زرین آن از دست عالی ترین مقام اجرایی کشور مصوب شده است.

این جایزه با مسئولیت متولی گری قانونی سازمان ملی استاندارد ایران توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران بعنوان مجری ارزیابی ها و برگزاری مراسم ، با مشارکت جدی وزارتخانه ها و سازمانهای حاکمیتی به منظور جاری نمودن مدیریت کیفیت اثربخش و دستیابی به موفقیت پایدار بنگاههای تولیدی و خدماتی در کشور پایه گذاری شده است و هر سال از برگزیدگان در روز ملی کیفیت ( ۱۸ آبان ) تقدیر به عمل می آید.

دبیرخانه جایزه مستقر در انجمن مدیریت کیفیت ایران پاسخگوی سوالات مرتبط است همچنین فرآیند ثبت نام و ارزیابی در سه سطح گواهی اهتمام به کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و تندیس در چارچوب مصوبات شورای سیاستگذاری جایزه ملی کیفیت ایران در وبگاه رسمی جایزه ملی کیفیت ایران به نشانی (www.inqa.org) انجام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.