نوزدهیمن جلسه کارگروه مدیریت کیفیت در پروژه های ساخت برگزار شد

0

نوزدهمین جلسه کارگروه مدیریت کیفیت در پروژه های ساخت که در مورخ 10 اردیبهشت 1401 در محل انجمن مدیریت کیفیت ایران با حضور نمایندگان انجمن بتن ایران، شرکت راهیاب ملل، موسسه شهید رجایی و …، تشکیل شد .

حاضرین:مهیار پورلک، امیر حیدری،  رضا نظری، محمدصادق ترکمن، محمدرضاکیومرثی، علیرضا شیرازی، مهیار پورلک، مهندس پوریکتا، خانم مریم علی الحسابی، خانم فریبا محرمی

  • مصوبات این جلسه:

 

  1. پیرو جلسه اسفند ماه نمایندگان انجمن مدیریت کیفیت ایران با دبیر سندیکای شرکت های ساختمانی مقرر شد جلسه ای با جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با حضور هیات رئیسه دو انجمن برگزار شود.

 

  1. مقرر شد با پیگیری ها جهت قرار ملاقات با جناب دکتر قانع فر، موضع گیری انجمن نسبت به موضوع استاندارد 6044 به بعد از این ملاقات و احیانا برگزاری میزگردی در این خصوص موکول شود. لازم به توضیح است، در جلسات پیش از سازمان برنامه و بودجه پیرو ارسال نامه، از جانب نماینده شرکت راهیاب ملل درخواست جلسه حضوری شده است.

 

  1. مقرر شد با توجه به اعلام های قبل با توجه به تهیه «طرح تحول کیفیت زنجیره تامین صنعت خودرو» در انجمن و نیاز به تهیه «طرح تحول کیفیت در صنعت ساخت و احداث» در این کارگروه، هر یک از اعضا با مطالعه سند مذکور نظرات خود را در جهت نگارش این متن تا جلسه آتی اعلام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به این موضوع اقدام گردد.

 

  1. مدیریت اشاعه و ترویج (از طریق نشر، ترجمه تالیف کتب و استانداردها)
  • پیگیری ترجمه کتاب آقای رومانی (مدیریت کیفیت در پروژه های ساخت.)

 

5 . برای نشر و ترویج اقدامات در حوزه کیفیت ساخت مقرر شد ؛اطلاعات و مستنداتی در زمینه ساخت و احداث بصورت اینفوگرافی ، موشن ، تهیه یادداشت و مقاله از طریق روابط عمومی انجمن تهیه و باز نشر شود که اعضا کارگروه در این زمینه مساعدت نمایند.

 

  1. مقرر گردید برای جلسات آتی ارائه ای جهت معرفی پروژه های زیر مجموعه ی اعضا به عنوان تجربه موفق به ترتیب زیر صورت پذیرد.
  • «نماینده محترم شرکت آبادگران»
  • «نماینده موسسه شهید رجایی»
  • «مهندس محمد کربلایی علی (شرکت کهن دیبای بتن)»-معوق از جلسه قبل

 

آخرین وضعیت متولیان آیتم ها و فعالیت های نقشه راه انجمن بر اساس تقسیم مسئولیت موارد نقشه راه از طریق گروه مجازی توسط اعلام آمادگی اعضا تخصیص می یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.