بیست و دومین جلسه کارگروه مدیریت کیفیت در پروژه های ساخت برگزار شد

0

22 جلسه کارگروه مدیریت کیفیت در پروژه های ساخت که در مورخ 26 تیر 1401 در سامانه انجمن مدیریت کیفیت ایران بصورت آنلاین با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد .

اعضا:خانم ها: مریم علی الحسابی،فریبا محرمی

آقایان: فرشید هوشمند، پولاد پوریکتا،  میلاد مهرابی، رضا نظری، محمد رضا کیومرثی، علیرضا شیرازی، مهیار پورلک

 

  • مصوبات این جلسه:

 

  1. مقرر گردید برنامه ریزی تحقق اهداف نقشه راه اولیه کارگروه بررسی و در جلسه آتی ارائه گردد. –
  2. مقرر گردید دوره آموزشی نشریه 773 توسط شرکت محترم مهندسین مشاور محترم راهیاب ملل تدوین و جهت برگزاری دوره مرتبط آن با انجمن مدیریت کیفیت برنامه‌ریزی صورت پذیرد. –
  3. با آرای اعضای کار گروه مقرر گردید با توجه به در حال تدوین بودن نشریه (جلد1 – اسفند 1400 ابلاغ گردیده است) و علاقمندی اعضا به مشارکت در حوزه «مدیریت کیفیت ساخت» در این نشریه با محوریت مهندسین مشاور راهیاب ملل، جهت تهیه فصلی مجزا در حوزه کیفیت طراحی موضوع نشریه اقدام گردد. در این خصوص مقرر گردید اعضای علاقمند پیشنهاد خود را جهت ارائه در جلسه آتی تهیه نمایند.
  4. مقرر گردید با توجه به سکوت نظام فنی اجرایی کشور و نشریات سازمان برنامه و بودجه در خصوص مدیریت کیفیت در حوزه ساخت، راهنمایی با استفاده از تجارب اعضا در راستای این موضوع جهت بهره‌برداری کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران نظام فنی و اجرایی کشور تهیه گردد. در این راستا مقرر گردید سرفصل های کلی آن تا جلسه آتی توسط مجموعه راهبران توسعه آراد (جناب مهندس نظری) تهیه گردد.
  5. مقرر گردید اقداماتی با محوریت جوانان با عنوان Young Crew جهت افزایش مشارکت دانشجویان و نیروهای جوان با محوریت «برگزاری کارگاه های آموزشی مانند مبانی الزامات، زیبان بدن، به صورت رایگان و ارائه گواهینامه دوره»، «لحاظ نمودن بخش دانشجویی و تبلیغات در این حوزه در موسسات آموزش عالی کشور با هدف همایش روز ملی کیفیت انجمن 1401»، مشارکت در سایر رویداد های حوزه ساخت (مانند روز بتن) و «مشارکت در ترجمه استانداردهای کیفیت ساخت» مورد بررسی قرارگیرد
  6. مقرر گردید در راستای تولید محتوای حوزه کیفیت در پروژه های ساخت، برای هماهنگی و پیگیری‌ها با محوریت جناب مهندس مهرابی از اعضا صورت پذیرد این موضوع با مشارکت کلیه اعضا با در نظر گرفتن سازمان متبوع ایشان لحاظ خواهد گردید:
  • تهیه بروشور پوستر
  • تولید محتوا جهت فضای مجازی
  • تولید محتوا با محوریت بخش دانشجویی
  • وبینار های آموزشی و معرفی
  • تهیه نوشته و مقالات جهت مجله انجمن مدیریت کیفیت ایران (مباحثی چون موضوعات ایزو10006، استاندارد 6044، ضابطه 773 و غیره)
  • و غیره به پیشنهادات اعضا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.