چهارمین جلسه کارگروه توسعه ارتباطات انجمن مدیریت کیفیت ایران تشکیل شد

0

چهارمین جلسه کارگروه ارتباطات و توسعه مورخ 15/12/1401 در محل انجمن مدیریت کیفیت ایران با یاد و سپاس از خداوند متعال توسط تایماز سید مصطفایی دبیر کارگروه آغاز گردید . ایشان در ابتدای صحبت های خود در خصوص اهمیت موضوع حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی شرکتی و اجرای آن در شرکتها ، پرداخت و ادامه داد که در سال آتی برگزاری نشست های علمی و میزگردهای تخصصی در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است .

سپس اعضای کارگروه دستور جلسه را مورد بررسی قرار دادند .

در ابتدای جلسه همانند جلسات پیشین که به معرفی شرکتهای عضو کارگروه پرداخته میشود ، سرکار خانم مریم حیدرزاده به نمایندگی شرکت داروسازی تهران شیمی با پخش تیزری به معرفی شرکت داروسازی تهران شیمی پرداخته و به سوالات اعضای حاضر پاسخ دادند .

ادامه جلسه با بررسی مجدد دستورالعمل بازدید از شرکت ها و جشنواره انتخاب روابط عمومی برتر کیفیت با تصویب موارد ذیل به کار خود در سال ۱۴۰۱ پایان داد .

 

مصوبات جلسات :

۱. ارسال نظر نهایی دستورالعمل بازدید توسط اعضا و جمع آوری نظر و پیشنهاد تا جلسه فروردین ماه جهت تکمیل و عملیاتی نمودن آن .

۳. بررسی پیش نویس فرم های ارزیابی جشنواره انتخاب روابط عمومی برتر کیفیت از اعضای انجمن که توسط آقای تایماز سید مصطفایی آماده گردیده بود تا جلسه بعدی .

۴. معرفی شرکت نیوشا توسط آقای سپهر اکبریان .

۵. دعوت از آقای دکتر محمد رضا حقیقی به عنوان میهمان در جلسه آتی فروردین ماه .

 

این جلسه در ساعت ۱۶:۳۰ به پایان رسید .

 

حاضرین:

خانم ها: مریم حیدرزاده(تهران شیمی)،یاسمن عیسائی(انجمن مدیریت کیفیت )،لاله بنی اسدی(یکتا تهویه اروند)

آقایان:تایماز سیدمصطفایی(دبیرکارگروه)، شریفیان(عضو حقیقی)،وحید خلیلی(دوده صعتی پارس),سپهراکبریان(شرکت نیوشا)،سیار ایرانی(پاس صنعت)

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.