فراخوان کارگروه مدیریت کیفیت در پروژه های ساخت انجمن مديريت کيفيت ايران

0

امر کیفیت در ساخت و ساز، از دیر باز تا کنون موضوع بحث برانگیز این حرفه می باشد که در نظام فنی اجرایی کشور و نظام مهندسی ساختمان همواره موضوعی قابل تامّل، مهم و نیازمند توجه می باشد. بارها چه در رسانه ها چه در محافل عمومی و خصوصی صحبت از شیوه و کیفیت ساخت به میان می آید و در آن کارفرما، مهندسان مشاور و سازنده/پیمانکار هریک دلایل و توجیهات خود را بیان می کنند. متاسفانه ماهیت امر کیفیت، بر ملموس و قابل تشخیص بودن برای هر شخصی فارغ از ویژگی های ذاتی آن است که این موجب می شود هر شخصی تلقی خود را از آن داشته باشد.

توجه به موضوع کیفیت در دهه‌ی اخیر موجب شده است، بسیاری از مجموعه های تولید محور و حتی صنعتی گام‌های بسیار مهمی در نایل شدن به درجات کیفی برداشته اند اما در این میان موضوع ساخت به واسطه پروژه محور بودن سازمان و فرآیند محور بودن جنس مدیریت کیفیت آن، دارای ظرافت ها و مسایل فنی و جانبی زیادی می باشد که در بسیاری از مجموعه های کشور به صورت سطحی و در برخی نیز به صورت جدی در حال اجراست.

انجمن مدیریت کیفیت ایران بر اساس احساس مسئولیت و دغدغه‌های موجود بر خود لازم دید در راستای ارتقای سطح کیفی پروژه های عمرانی و صنعتی از هر جهت با دیسیپلین‌های مختلف گامی برداشته و امر کیفیت در سازمان های پروژه محور را با علم به تفاوت دیدگاه های آکادمیک موضوع فوق در مراجع متفاوت، این تفاوت ها را تبدیل به فرصت کرده و کارگروه مدیریت کیفیت در پروژه های ساخت را با اهداف زیر با حضور متخصصان و صاحبنظران این حوزه در انجمن تشکیل دهد.

  • توسعه کیفیت در صنعت ساخت
  • پرداختن چالش های کیفیت در این صنعت
  • مدیریت کيفيت بتن و سازه های بتنی
  • مشارکت بخش خصوصی و دولتی در امر کیفیت در حوزه های کارفرمایی، طراحی و اجرا
  • برقراری ارتباط میان سایر انجمن های تخصصی عمرانی و صنعتی در این حوزه
  • تدوین، طراحی و برگزاری دوره های آموزشی و میزگردهای تخصصی مورد نیاز سازمان های مرتبط
  • نشر کتب و مقالات و ارائه فعالیتهای پژوهشی

با توجه به موارد ارائه شده از اعضای حقیقی و حقوقی علاقمند به حضور در این کارگروه درخواست می گردد حداکثر تا پایان تیرماه با تکمیل فرم زیر اعلام حضورنمایند.

کارگروه

    کارگروه های تخصصی جهت اعضای انجمن می باشد و افرادی که جهت حضور در این کارگروه ها تمایل دارند در ابتدا باید عضو انجمن مدیریت کیفیت ایران باشند. لطفا جهت عضویت اقدام نمایید.
  • نام دوره آموزشیمدت دورهنام مدرسمحل برگزاری 
  • عنوان کتاب یا مقالات تدوین شده یا دوره های تدریس شده را وارد نمایید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.