رعایت استاندارها، عامل تداوم کسب و کار

0

سازمان بین المللی استاندارد (ISO) بعنوان یک سازمان جهانی در کنار سایر سازمان ها، تعدادی استاندارد‌ها را تدوین می‌کند تا زبان مشترکی باشد بین همه افرادی که در کسب و کار‌های مختلفی مثل؛ فولاد، سیمان، نفت، پتروشیمی و… فعالیت دارند، تا مشتریان با اطمینان خدمات و محصولات را از شرکت‌های مدنظر دارای استاندار‌ها و گواهینامه‌های تعریف شده دریافت کنند.

اکابر مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: سازمان‌های ملی استاندار‌های کشور‌های مختلف در تعامل با سازمان‌های جهانی برای تداوم کسب و کار اقدام به تشکیل تشکل‌های تخصصی می‌کنند و به سازمان بین المللی استاندارد ثابت کرده اند که این تشکل‌ها بصورت اظهارنظر در تدوین استاندار‌های بین المللی یا بازنگری نقش دارند و آن‌ها را به رسمیت می‌شناسند.

شرکت فولاد خوزستان، پیشتاز در زمینه رعایت استاندار‌های بین المللی (ISO)

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت فولاد خوزستان بعنوان شرکت پیشتاز در رعایت استاندارد‌های بین المللی و همچنین اعزام متخصصان به سایر کشور‌ها و شرکت در اجلاسیه مختلف است و این اقدامات باعث شد خود را در دنیا مطرح کنیم.

مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان افزود: در تعامل با سازمان ملی استاندارد، در شکل گیری استاندارد‌هایی نقش آفرینی می‌کنیم که در آینده همین استاندارد‌ها معیار‌های فرآیند کسب و کار در دنیا خواهند شد.

محمود اکابر عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران اذعان داشت: شرکت در مجامع بین المللی سبب مطرح شدن جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور‌ها و معرفی توانمندی‌های ایران به تمام جهان می‌شود، همچنین دنیا با یک نگاه دیگری به فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، گروه صنعتی فولاد ایران، نورد لوله و… نگاه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.