فراخوان نیازهای پژوهشی، مشاوره ای صنایع مختلف جهت ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات

0

انجمن مدیریت کیفیت ایران در راستای اجرای رسالت خود در توسعه کیفیت محصولات و خدمات در سطح ملی ، قصد دارد  با استفاده از پتانسیل ارزیابان ، متخصص و مشاوران ورزیده و کارآزموده در حوزه های مختلف، گامی موثر در ارتقای کیفیت محصولات و خدمات  مراکز تولیدی، خدماتی ، دولتی، و … بردارد.

از کلیه سازمانها ، نهادهای دولتی / خصوصی ، مراکز تولیدی ، صنایع بزرگ و کوچک و … که بهبود کیفیت سازمان ، محصول و خدمات ، سرفصل مشکلات آنها را تشکیل می دهد دعوت می شود تا مشکلات بزرگ و کوچک خود را با ما مطرح کنند.

انجمن مدیریت کیفیت ایران با تشکیل تیم های تخصصی کارآزموده و مجرب در حوزه مورد نظر سازمان، مبحث طرح شده را بررسی می کند و راهکارهای اجرایی جهت بهبود کیفیت را استخراج خواهد کرد. و در صورت تمایل سازمان در قالب طرح پژوهشی ، پروژه ، ارزیابی و آدیت با کادر مجرب خود سازمان را در دستیابی به اهداف یاری می دهد

تجربه علمی و عملی تیم های برگزیده به تناسب پژوهش یا پروژه درخواست شده توسط هر سازمان متقاضی ، بالاترین تضمین کیفی انجمن در جهت دستیابی سازمان به کیفیت مورد نظر محصولات و خدمات خواهد بود.

لذا خواهشمند است عناوین اولویت دار نیازهای پژوهشی / پروژه ای / مشاوره ای  خود را به دبیرخانه انجمن مدیریت کیفیت ایران ارسال کنید.

نحوه ارسال :

۱-  از طریق تکمیل فرم زیر و ارسال آن به دبیرخانه اقدام گردد.

دریافت فرم فراخوان اعلام نیازهای پژوهشی

شماره تماس : 02188101192

شماره نمابر:  02188725944

آدرس ایمیل: info@iranqms.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.