پیشنهاد تشکیل دبیرخانه اجرای قانون تقویت و توسعه استاندارد اتاق تهران در انجمن مدیریت کیفیت ایران

0

نشست مشترک انجمن مديريت کيفيت ايران با دبیرکل اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی تهران با پیشنهاد تشکیل دبیرخانه ای جهت اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد پیرو تفاهم نامه اداره کل استاندارد تهران و اتاق تهران  در انجمن مدیریت کیفیت ایران بعنوان بازوی اجرایی اتاق تهران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت کیفیت ایران ؛ در تاريخ 18 تیر 98 دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق تهران، طي نشستی مشترک در محل انجمن مدیریت کیفیت ایران با آقای مهندس انتصاریان رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران دیدار و گفتگو کردند.

محور این ملاقات و گفتگو فعالیت های انجمن بود و دو طرف به منظور هم اندیشی و شکل گیری همکاری های مشترک اعلام آمادگی نمودند.

در این جلسه آقای مهندس انتصاریان رئیس انجمن با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اداره کل استاندارد استان تهران در توسعه استاندارد سازی بنگاه های اقتصادی با اتاق تهران اظهار داشتند ، انجمن مدیریت کیفیت ایران از ابتدا در طراحی و تصویب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سازی مشارکت جدی داشته و هم اکنون نیز در امر اجرایی کردن این قانون در کشور با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری تنگاتنگی دارد، لذا انجمن مدیریت کیفیت ایران آمادگی برای ارائه هرگونه کمک و مساعدت در اجرای تعهدات اتاق تهران را دارد و پیشنهاد می شود اجرای این موافقتنامه توسط انجمن مدیریت کیفیت ایران که یکی از تشکل های اتاق بعنوان بازوی اجرایی می باشد واگذار گردد.

آقای دکتر عشقی نیز طی سخنانی با اشاره به نقش تشکل ها در توسعه کشور، از انجمن مدیریت کیفیت ایران به عنوان تشکلی پیشرو در گسترش فرهنگ مدیریت کیفیت در کشور یاد کرد که منشاء خدمات و اثرات چشمگیری در این حوزه است.
و در ادامه ایشان از پیشنهاد رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران استقبال نموده و اظهار داشتند : جهت اجرای مفاد تفاهم نامه لازم است دبیرخانه ای تاسیس شود و محل آن دبیرخانه انجمن مدیریت کیفیت ایران باشد .البته در گروههای خاص یا کمیته های فنی و با حضور سایر تشکل ها در کنار انجمن مدیریت کیفیت ایران صورت پذیرد که این موضوع باید ضمن هماهنگی امور تشکل های اتاق تهران با اداره کل استاندارد تهران انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.