پیامی برای سلامت فردی و اجتماعی: با کیفیت زندگی کنیم

0

با اینکه کیفیت مفهومی نسبی است و کیفیت زندگی برای هر شخصی معنای متفاوتی دارد، اما اغلب داشتن زندگی با کیفیت را سخت و دست نیافتنی می‌دانند. دلیل اصلی چنین تفکری این است که امروزه مفهوم کیفیت با داشتن امکانات ویژه و تجربه های دور از ذهن گره خورده است. از طرفی زندگی ماشینی، کار زیاد و دغدغه های روزمره باعث شده عده کمی به بهبود کیفیت زندگی خود بیندیشند.

به گزارش «تابناک»، در این راستا، داروسازی دکتر عبیدی که سالهاست در زمینه تولیدات دارویی در کشورمان پیشروست، موضوع کیفیت زندگی را محور اصلی کمپین جدید خود قرار داده است. این کمپین با شعار “با کیفیت زندگی کنیم” در تلاش است کیفیت را امری جاری در زندگی معرفی کند و این پیام را برساند که حتی کارهای ساده و روزمره، اگر با کیفیت بالا انجام شوند میتوانند در افزایش کیفیت زندگی تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال کیفیت اموری مثل غذا خوردن، بهداشت فردی و عمومی و یا تحرک و ورزش اثر مستقیم بر سلامت فردی و اجتماعی دارد و همه می‌توانند با به کارگیری روش‌های ساده کیفیت این موارد را در زندگی شان ارتقا دهند.

از این رو شعارهایی از قبیل با کیفیت قدم بزنیم، با کیفیت عشق بورزیم، با کیفیت بیافرینیم و با کیفیت رفاقت کنیم در پس زمینه این کمپین مورد استفاده قرار گرفته اند تا کیفیت ساده تری لحظات زندگی بیشتر مورد توجه قرار گیرد . این کمپین که در دسته بندی کمپین های مسئولیت اجتماعی قرار میگیرد، در فضای دیجیتال و فضاهای شهری و محیطی به طور همزمان در حال برگزاری است. داروسازی دکتر عبیدی از افراد دعوت کرده است که با گرفتن عکس هایی از لحظات با کیفیت زندگی خود و انتشار آن در شبکه های اجتماعی شان، لحظه های ساده و با کیفیت زندگی را از نو ببینند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.