ثبت نام و کاندیداتوری دو عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران در انتخابات اتاق بازرگانی

0

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت کیفیت ایران ، بخش خصوصی در آستانه انتخابات دیگری قرار گرفته‌ است، اتاق بازرگانی به‌عنوان عصاره بخش‌خصوصی و کانون همه فعالان اقتصادی با مبنا قرار دادن شایسته‌سالاری و حضور نیروهای مجرب، متخصص، معتمد، متعهد و کارآفرین، باید منعکس‌کننده نظرات فعالان اقتصادی به قوای سه‌گانه و تعامل سازنده جهت رفع دغدغه‌ها و موانع پیش روی بخش‌خصوصی و جلب حمایت آنان از این بخش باشد. نهمین دوره انتخابات، روز شنبه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷ در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود. در همین راستا اتاق‌های شهرستان از جمله اتاق تهران هم ثبت‌نام کاندیداها را استارت زده‌اند.

در اتاق بازرگانی به‌عنوان مهم‌ترین تشکل اقتصادی کشور و محلی که در آن مسائل کلان اقتصادی کشور مورد دقت قرار می ‌گیرد، داشتن نگاه ملی در این حوزه امری ضروری به نظر می‌رسد، بنابراین باید منافع شخصی، صنفی و بخشی ملاک عمل نمایندگان بخش‌خصوصی نبوده و در این سطح باید به منافع ملی و اقتصاد کشور توجه کرد.

از همین رو فرشید شکرخدایی نایب رئیس هیات مدیره و حسن فروزان فرد خزانه دار هیات مدیره انجمن بعنوان نمایندگان انجمن مدیریت کیفیت ایران ضمن اعلام کاندیداتوری نسبت به ثبت نام در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی تهران اقدام نموده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.