بازدید انجمن مدیریت کیفیت ایران از گروه مپنا(واحد توسعه دانش)

0

 

کارگروه مدیریت دانش انجمن مدیریت کیفیت ایران به همراه دبیر و اعضای کارگروه با هدف ارائه دستاوردهای نظام مدیریت کیفیت در سطح اعضای انجمن در زمینه مدیریت دانش،تور تعالی مدیریت دانش را با همکاری واحد توسعه دانش شرکت مپنا در تاریخ 5 آبان 93 برگزار نمود.

 

در ابتدا آقای مهندس امامی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران ،اظهار داشتند امروزه «مدیریت دانش» بر جامعیت و یکپارچگی در شناسایی مسائل دانشی، تولید، انتشار و بهره‌برداری از دانش تأکید می‌کند و قواعد و ابزارهای مؤثری را پیشنهاد می‌دهد. هر چه حوزه فعالیت و ذینفعان یک سازمان گسترده‌تر، پیچیده‌تر و متنوع‌تر باشد، مدیریت دانش ضروری‌تر است.مدیریت دانش به نظم دهی و ارتقای سامانه دانش می‌پردازد. هر چه سامانه دانش یک سازمان هم‌افزایی بیشتری داشته باشد، دستیابی به اهدافی نظیر ارتقای آگاهی ذینفعان (کارکنان، مشتریان، تأمین‌کنندگان و …) و همراهی آن‌ها با سازمان، تقارن اطلاعاتی بین کارکنان و مدیران، استفاده از تجارب و درس‌آموزی از آن‌ها، اجماع در مباحث نظری و انجام اقداماتی مانند طراحی برنامه راهبردی، راه‌اندازی اتاق فکر، مستندسازی تجربیات، هماهنگی آموزش با دانش‌های موردنیاز، مدیریت پروژه‌های پژوهشی، نوآوری باز، شناسایی خبرگان و متخصصان داخلی و بیرونی و… بهتر و سهل‌تر خواهد بود.

در همین راستا انجمن مدیریت کیفیت ایران با هدف تسهیل اشتراک دانش بین کارشناسان، مدیران و صاحب‌نظران یک سازمان ، ارائه و اجرای سیاست‌های نوین و به هنگام علمی در ترویج و انتشار حوزه‌های مختلف مدیریت دانش نسبت به تشکیل کارگروهی توانمند در حوزه‌های سیاستگذاری، مشاوره‌ای و عملیاتی، مرتبط با فعالیت‌های دانشی را تشکیل داده است.

در ادامه سرکارخانم صادقی ،مدیر بخش توسعه دانش شرکت مپنا ضمن خوش آمدگویی به اعضا، و توضیحاتی در خصوص بخش مدیریت دانش شرکت مپنا ، نسبت به شناسایی انتظارات حاضرین در جلسه اقدام نمودند و بعد از مرتفع کردن برخی مشکلات به همراه پرسش و پاسخ به ارائه Presentation شرکت مپنا در بخش مدیریت دانش پرداختند که به شرح زیر می باشد:

برای دریافت گزارش کامل کلیک نمایید

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.