بازدید از شرکت ماشین سازی یاقوت تبریز

0

کارگروه تخصصی ارگونومی انجمن مدیریت کیفیت ایران به همراه دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران با هدف ارائه دستاوردهای نظام مدیریت کیفیت در سطح اعضای حقوقی انجمن در زمینه ارگونومی، از بخش ها و سالن های تولید و محصول شرکت ماشین سازی یاقوت تبریز تولید کننده انواع تریلرکفی سه محور،تریلر چادری و تریلر کانتین در تاریخ 22 مرداد93 بازدید نمودند.

 

اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران از بخش های تولید، تحقیق و توسعه و انبار و خط رنگ و قسمت های دیگر کارخانه بازدید و پس از آن در نشستی با مدیران مجموعه به بحث و گفتگو پرداختند.

در این نشست آقای مهندس قاسمی مدیرعامل ماشین سازی یاقوت تبریز؛ضمن خوش آمدگویی با اشاره به پتانسیل های بالای گروه در زمینه ساخت انواع تریلر اظهار داشتند، این کارخانه با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی روز اروپا و رعایت مختلف کنترل کیفی خطوط تولیدی مطابق با استانداردهای روز به یکی از واحدهای فعال صنعتی کشور تبدیل شده است .

ماشین سازی یاقوت تبریز با دار بودن سالن های تولید ساخته شده به مساحت 40000متر مربع و داشتن ماشین آلات آلمانی و خط رنگ از 18 تا 44 متر و خط شات بلاست مدرن و خرید دستگاه های جوش CO2 ساخت EWM  آلمان ، ماموریت
دارد تریلرهای با کیفیت مورد نیاز صنایع مختلف داخلی و خارجی را در کشور تامین نماید.

 

آقای مهندس امامی ؛دبیرانجمن مدیریت کیفیت ایران ؛ ضمن ابراز خوشنودی از پیشرفت ها و فعالیت های صورت گرفته توسط متخصصان داخلی شرکت ماشین سازی یاقوت تبریز و پروژه های توسعه ای این شرکت، بر همکاری و تعامل بیشتر کارگروه ارگونومی و انجمن مدیریت کیفیت ایران با شرکت ماشین سازی یاقوت تبریز ابراز آمادگی نمودند.

 

در ادامه آقای دکتر سلمان زاده عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس ارگونومی و آقای مهندس خلجی دبیرکارگروه ارگونومی انجمن مدیریت کیفیت ایران ، در خصوص ارگونومی در فرآیند طراحی محصول و محیط کار و مزایای آن جهت حاضرین ٰمدیران و بخشهای شرکت یاقوت تبریز به ارائه سخنرانی پرداختند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.